Ο Γιώργος Μαζωνάκης είναι ένας καλλιτέχνης ακομπλεξάριστος. Αν και πολλά χρόνια στην πρώτη γραμμή της εγχώριας βιομηχανίας θεάματος δεν θέτει ποτέ ζητήματα στα νυχτερινά κέντρα που εμφανίζεται καθώς όπως και ο ίδιος έχει επανειλλημένα δηλώσει σε συνεντεύξεις του οι συμφωνίες με τους επιχειρηματίες των νυχτερινών μαγαζιών είναι κλεισμένες με κάθε λεπτομέρεια πριν ξεκινήσει τις εμφανίσεις του. Πέρσι αν και ήταν το πρώτο αντρικό όνομα σε στεκι της παραλίας το πρόγραμμα έκλεινε ο Παντελής Παντελίδης προκειμένου να μην μείνουν παραπονεμένοι οι ξενύχτηδες θαμώνες του νυχτερινού κέντρου που δεν ήθελαν να φύγουν πριν ξημερώσει…
Κάτι αντίστοιχο λοιπόν επιχειρήθηκε και φέτος αλλά χωρίς ανταπόκριση. Ο Μαζωνάκης λοιπόν το προηγούμενο Παρασκευοσάββατο ολοκλήρωσε την εμφάνισή του στην πίστα γύρω στις 5.00 και στη συνέχεια βγήκε ο Σταν για να συνεχίσει λίγο ακόμη την διασκέδαση όσων παρέμεναν στο νυχτερινό κέντρο της Πειραιώς. Όμως σε αντίθεση με πέρσι με τον Παντελίδη παρατηρήθηκε το εξής φαινόμενο: Οι θαμώνες μετά το «καληνύχτα» του Μαζώ από την πίστα να αποχωρούν μαζικά. Έτσι ο επιχειρηματίας του νυχτερινού κέντρου αποφάσισε να είναι ο Μαζωνάκης αυτός που θα ολοκληρώνει το πρόγραμμα.
Καλός ο Στανάκος και δημοφιλής στην πιτσιρικαρία αλλά δεν έχει την στόφα του λαϊκού τραγουδιστή που μπορεί να κρατήσει τους θαμώνες τις πρώτες πρωινές ώρες. Επίσης περιορισμένο το ρεπερτόριό του και εμφανής η απειρία του στο λεγόμενο ελεύθερο λαϊκό πρόγραμμα. Αυτό δηλαδή που ο τραγουδιστής έχει μια ατελείωτη γκάμα λαϊκών τραγουδιών και με ένα νόημα στην ορχήστρα πάει το πρόγραμμα προς τα εκεί που θέλει ανάλογα με την διάθεση των θαμώνων. Καλλιτέχνες όπως ο Μαζωνάκης, ο Ρέμος, ο Βέρτης, η Θεοδωρίδου αλλά και νεότεροι όπως ο Παντελίδης, ο Οικονομόπουλος, ο Χολίδης έχουν την εμπειρία και ξέρουν πως να το κάνουν. Ο Στανάκος όμως όχι εξ’ ου και κόπηκε από το κλείσιμο του προγράμματος του νυχτερινού κέντρου.