Το παιχνίδι με την Ράνια είναι ζόρικο… επώδυνο και πολύ κουραστικό. Και αυτό διότι η παρουσιάστρια έχει ακούσει τόσα πολλά με την επιστροφή της στην ΤΒ μετά από έναν χρόνο και κάτι μήνες.
Το καλοκαίρι που πέρασε το κορίτσι από την Θεσσαλονίκη έπαιξε και για κάποιους έχασε… για κάποιους άλλους κέρδισε… κατά την γνώμη μου η Ράνια ήταν μουδιασμένη… είχε ξεχάσει το τι σημαίνει επικαιρότητα, ταχύτητα δημοσιογραφική προσέγγιση, άνεση. Και μεταξύ μας το θεωρώ λογικό όταν καλείσαι μετά από χρόνια να κάνεις ενημέρωση. Όταν καλείσαι μετά από χρόνια με το πρόσχημα του infotainment να ψυχαγωγείς και να ενημερώνεις. Η Ράνια ήταν αξιοπρεπής. Αλλά πολλές φορές ξέφευγε. Ξεχνούσε το πραγματικό αντικείμενο της εκπομπής και παρουσίαζε ένα κράμα κουτσομπολιού με παρωχημένα σχόλια, κραυγές και μορφασμούς που θύμιζαν τηλεόραση μιας άλλης εποχής. Στο κανάλι η φθηνή λύση έδωσε ιδέες στα στελέχη του. Έτσι λίγο πρίν ολοκληρωθεί η σύμβασή της κάποιοι σκέφτηκαν να την αξιοποιήσουν τα πρωϊνά του Σαββατοκύριακου. Έλα όμως που οι αριθμοί είναι σκληροί… αμείλικτοι και τι εννοώ; Το Budget. Έμαθα ότι Λάτσιος και Λεβέντης ζήτησαν από το εμπορικό τμήμα του καναλιού προτάσεις για το κατά πόσο θα μπορούσε η διαφήμιση να καλύψει τα έξοδα 8 εκπομπών το μήνα και η απάντηση ήρθε την προηγούμενη Παρασκευή και ήταν αρνητική. Αποτέλεσμα; Η Ράνια για μια ακόμη φορά να βρίσκεται επί ξύλου κρεμάμενη, αναζητώντας λύσεις για το επαγγελματικό της μέλλον…