Είναι αλήθεια. Αυτό το μικρό νουμεράκι που διακρίνουμε εδώ και μερικές ώρες στην καταγραφή της τηλεοπτικής τηλεθέασης έρχεται να φέρει τα πάνω κάτω στα προγράμματα των καναλιών σκορπώντας σε κάποιους… τρόμο.
Κι αυτό γιατί; Διότι πλεόν όλο αυτό το παραμύθι του «νεανικό κοινού» εισέρχεται σε μια νεα εποχή.
Επιτέλους οι «καταγραφείς» της τηλεθέασης στην Ελλάδα κατάλαβαν πώς το κοινό που έχει χρήματα στην Ελλάδα δεν είναι το κοινό 15-44. Στην Ελλάδα όσοι έχουν λεφτά στις μέρες μας είναι οι άνθρωποι ηλικιών απο 40 και πάνω. Είναι αυτοί που και έχουν λεφτά και απολαμβάνουν την ζωή αλλά κι αυτοί που λειτουργούν ώς τροφοδότες λογαριασμοί στους νεώτερους που καταναλώνουν.
Άρα; Απο μια άποψή η κίνηση της εταιρείας να μεγαλώσει το ηλικιακό γκρούπ στο 18-54 είναι απολύτως λογικό. Αυτό βεβαίως φέρνει τρέμουλα σε πολλά στελέχη που έστησαν τα προγράμματα τους πάνω σε κοινά 15-44. Όπως και πολλές διαφημιστικές εταιρείες θα κληθούν να προτείνουν σε μεγάλους πελάτες τους διαφορετικές καμπάνιες…
Ήδη απο την χθεσινή ημέρα η πίτα άλλαξε… με εκπομπές που είχαν πολύ καλό «Γενικό σύνολο» να μπαίνουν πολύ δυναμικά στον ανταγωνισμό. Με μια πρώτη ματιά το κανάλι που δείχνει ωφελημένο είναι το Star…
Για να δούμε τι θα δούμε… τις επομενες ημερες… Μην ξαφνιαστείτε αν δείτε νέες εκπομπές να σκάνε στα «μαύρα κουτιά» σας…