Αν και είναι ακόμη νωρίς για συμπεράσματα όσοι βιάστηκαν να προεξοφλήσουν «βατερλό» του ριάλιτι περιπέτειας του Epsilonμάλλον πέφτουν έξω. Ναι πρόκειται σαφώς για concept πανομοιότυπο με αυτό του «Survivor», ναι δεν μιλάμε για Άγιο Δομίνικο αλλά για Κουρούτα αλλά μέχρι στιγμής οι συνθέσεις των δύο ομάδων – ίσως ελαφρά περισσότερο των … «κοινών θνητών» … παρουσιάζουν ενδιαφέρον.
Το στήσιμο του ριάλιτι είναι αξιοπρεπές όπως ικανοποιητική είναι και η σκηνοθεσία. Βεβαίως την πρώτη μέρα η μυσική στο μοντάζ ακουγόταν περισσοτερο απ’ ότι οι πρωταγωνιστές αλλά αυτό είναι κάτι που θα το δούμε στο τέλος της εβδομάδας. Ο Κώστας Σόμμερ υστερεί ακόμη στην περιγραφή των αγωνισμάτων ωστόσο υπάρχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης μιας και το κάστ των παικτών δείχνει «μουγκό».
Πρόκειται λοιπόν για μια αξιοπρεπή παραγωγή και αυτό αποτυπώθηκε και στα νούμερα τηλεθέασης της πρώτης μέρας τόσο στο σύνολο όσο και στο νεανικό κοινό. Δεν ξέρουμε αν θα συνεχίσουν έτσι. Και ερχόμαστε τώρα στην είδηση:
Τρεις μεγάλες διαφημιστικές εταιρίες προσέγγισαν χθες το κανάλι για να τοποθετήσουν τα προϊόντα τους από την επόμενη εβδομάδα. Και οι συζητήσεις έγιναν σε πολύ θετικό επίπεδο. Στο τέλος της εβδομάδας θα υπάρχει πιο ξεκάθαρη εικόνα για το που πηγαίνει το πράγμα.