Έχω κουραστεί να ακούω απο εδώ και απο εκεί πώς η νύχτα τα μπουζούκια και τα μαγαζιά που μας διασκεδάζουν, αιμορραγούν καθώς δεν υπάρχουν πλεόν αυτό που λέμε «Πρώτες λαϊκες γυναίκες». Κάποιοι μάλιστα λένε ότι η τελευταία που βγήκε και έκλεισε την πόρτα πίσω της-με κρότο- είναι η Παόλα.
Συμφωνώ πώς η Πάολα πλεόν είναι μια κατηγορία απο μόνη της. Είναι ωστόσο αλήθεια όλο αυτό το δόγμα… ή απλά μια δικαιολογία ανθρώπων ανίκανων που κινούνται στις παρυφές των δισκογραφικών και της νύχτας;
Είναι αλήθεια τελικά ότι δεν υπάρχουν «λαϊκες γυναίκες» ή τελικά η αλήθεια είναι πώς αυτές που υπάρχουν δεν θέλουν απλά να γίνουν κομμάτι του κακώς εννοούμενου συστήματος που διαφεντεύει τον χώρο;
Γιατί κάπου εκεί είναι η αλήθεια. Αν κανείς ψάξει λίγο καλύτερα θα διαπιστώσει ότι υπάρχουν φωνάρες. Γυναίκες που έχουν το ταλέντο… αλλά τους λείπουν άλλα στοιχεία για να κάνουν ένα βήμα παραπάνω. Και αναφέρομαι στην εικόνα στην επικοινωνία… και στην τύχη.
Η Μαριάννα Παπαμακαρίου την οποία γνωρίσαμε μέσα απο τηλεοπτικό παιχνίδι αναζήτησης μουσικών ταλέντων και η Εβίτα Σερέτη είναι δυο γυναίκες που στο δικό μυο μυαλό είναι ξεχωριστές. Η μεν Μαριάννα γιατί η χροιά της με ταξιδεύει στην εποχή της Ρίτας Σακελαρίου και των διαχρονικών φωνών που γέννησε αυτη η χώρα, ή δε Σερέτη…γιατί την θεωρώ ώς το νέο big thing στην κατηγορία «Διασκεδάστρια», αρκεί να έχει το μυαλό μέσα στο κεφάλι της.
Δείτε το βίντεο και θα κατάλάβετε τι εννοώ…