Το να προσπαθείς μερικές φορές μόνος να βγάλεις το φίδι από την τρύπα είναι λάθος… Το Rising Star είχε πολλά λάθη στην πρεμιέρα. Άλλα μεγάλα… και άλλα μικρά. Λάθη ωστόσο που βελτιώθηκαν. Για να ευθυμήσουμε αρκεί να σας πώ πώς μέχρι και ο Λιάγκας άφησε το κουμπί απο το σακάκι του ανοιχτό κανα δυο φορές.
Μόνο που δεν φτάνει μόνο αυτό για να κρατήσεις το κοινό. Ειδικά τον πρώτο καιρό που παίζεις μόνος σου και οφείλεις να «χτίσεις συνήθεια» για να μπορείς να ανταποκριθείς αργότερα σε συνθήκες πλήρους ανταγωνισμού. Βλέπε Voice.
Και να πάμε τώρα στα επιμέρους. Ο Λιάγκας νιώθει πως η επιτροπή χωλαίνει και προσπαθεί να κάνει το παραπάνω…να πει αστεία, να δώσει παλμό, να πειράξει τους παίκτες…να το πάρει πάνω του. Ευτυχώς αυτη τη φορά περιορίστηκαν οι στιγμές reality με τις οικογένειες. Αλλά αυτη τη φορά είχαμε άλλα. Είχαμε πολλές σεξιστικές σπόντες μπας και τραβήξει το ενδιαφέρον: «Βλέπετε το πιο σεξουαλικό σόου» είπε εννοώντας τον τοίχο που… «σηκώνεται»… και άλλα χαριτωμένα.
Αργότερα, έφερε στο πλατό δυο βελόνες πλεξίματος και ένα ακόντιο, λέγοντας στο Ρέμο πως του τα έδωσε μια βελονίστρια στην Θεσσαλονίκη για να τον αδυνατίσουν. Α ρε Γκομόζια θα πώ εγώ με τα κουμπάκια σου τα μαγικά. Ξέρει καλά ο σκηνοθέτης τι λέω. Και το τρίτο και το χειρότερο; Ο τοίχος σε μια παίκτρια-ενώ ξεπέρασε το 70%- δεν σηκώθηκε καθώς κόλλησε. Έτσι αφού είπαν όλοι πως συμβαίνουν αυτά ο Λιάγκας έκανε πάλι το σέξι αστείο του: «Μήπως θέλει βιάγκρα για να σηκωθεί;» Με τον Ρέμο να του απαντά «Εσύ είσαι βιάγκρα που είσαι στα μπλέ σήμερα».
Κιτσάτες κουβέντες σε ένα σόου για νέα παιδιά που το παρακολουθούν και ανήλικα παιδιά μιας και «παίζει» σε ώρα που ιστορικά η τηλεοραση απο συστάσεως της παρακολουθείται απο οικογένειες. Το μπλέ πάντως σακάκι άνοιξε για πρώτη φορά, καθώς ο Λιαγκας ξέφυγε – για λίγο- από το στημένο και στυλιζαρισμένο λουκ και αφέθηκε. Ετσι άνετος και ξεκούμπωτος πρέπει να είναι παρόλο που λίγα λεπτά μετά ξανακουμπώθηκε ακολουθώντας τις οδηγίες κάποιων «ειδικών» που τον έντυσαν με το λαμέ και την ίδια στιγμή του είπαν πώς είναι νόμος και κανόνας ένας όρθιος άντρας με κοστούμι να έχει το σακάκι μόνιμα κουμπωμενο. Ναί συμφωνώ. Όταν το σακάκι είναι ραμμένο πάνω του και όχι έτοιμο να εκραγεί και να κάνει «τσάκα» πάνω απο την κοιλιά.
Αφού λοιπόν προσπάθησαν να κάνουν χιούμορ με τον τοίχο που δεν σηκώθηκε, ήρθε το «καρφί» του Ρέμου για να «φανερώσει» ένα ακόμα λάθος της παραγωγής. Μόλις μια παίκτρια ολοκλήρωσε της είπε: «Εγώ δεν σε άκουγα καλά. Παρακαλώ να δυναμώσουν τη μουσική γιατί εσύ τραγουδούσες όμως εδώ με τον θόρυβο δεν ακουγόσουν». Ο Ρέμος κάνει παρατηρήσεις, ενώ ο ίδιος δεν δέχεται καμία κριτική. Μιλά ακατάπαυστα, κάνει τον ξερόλα, όμως αν του πεις κάτι-για να τον κάνεις καλύτερο- δεν το δέχεται.
Φαίνεται επίσης πως επιδιώκει να έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο… να είναι ο κεντρικός αυτός. Όπως κάτι παιδάκια στο σχολείο που σήκωναν το χέρι συνέχεια χωρίς να γνωρίζουν τον λόγο χαλώντας την αρμονία της τάξης.
Τελικά Αντώνη τι είσαι ή μάλλον τι θέλεις να είσαι; Τραγουδιστής… παρουσιαστής… πανελίστας- κριτής σε μουσικό show… ιστορικός; Διότι οτι και να είσαι ή να θέλεις να γίνεις οφείλεις να υποστείς την κριτική και να μαθαίνεις από αυτην και όχι να την αναθεματίζεις.
Εκτός αν είσαι παντογνώστης αλάνι μου όποτε παω πάσο.Πάσο όμως δεν πάνε οι τηλεθεατές που κουράστηκαν: «Πότε θα το βουλώσει ο Ρέμος;» «Έλεος πια ας του πει κάποιος να σκάσει» γράφουν και ξαναγράφουν στα social media ακόμα και εκείνοι που τον θαυμάζουν ως καλλιτέχνη. Ακόμα και αυτοί κουράζονται!
Όσο για την Βανδή; Επιχειρηματολογεί με τέτοιο τρόπο που ξεχνά πως πρόκειται για ένα απλό μουσικό παιχνίδι. Συμφωνούμε απόλυτα για την άψογη χρήση της Ελληνικής γλώσσας αλλά Δεσποινούλα… κρίνεις λες και θα βγάλεις τον πρωθυπουργό της χώρας. Για να μην αναφερθώ στην υπερβολή της. «Σοκαρίστηκα. Με σόκαρε αυτό που άκουσα». Σιγα το σοκ πια. Σιγά μην πέσουν τα εξτενσιον…καλή μου.
Ο Μακεδόνας;;; Μπα δεν θα μιλήσει ποτέ. Άκυρη επιλογή. Ειδικά δε τώρα που ακυρώθηκαν οι εμφανίσεις του στο κέντρο- τις οποίες διαφήμιζε στο προηγούμενο live- είναι τα νεύρα του τσατάλια. Με τους παίκτες θα ασχοληθεί; Εδώ δεν έχει μαγαζί. Αφήστε που όταν μιλάει δεν τον καταλαβαίνει κανείς. Χαμός στου τουίτερ με τα σχόλια που λένε πως τα λέει περίεργα και ακαταλαβίστικα. Τέλος τι να πει κανείς για τον Χρήστο Μάστορα; Που τα τσούζει και όταν το πλάνο πέφτει πάνω του κάνει σαν να έγινε λάθος. ΑΚταλαβαίνω δε πως βλέπει πολύ «The Voice» και Μουζουράκη καθως μιμείται-οικτρά βέβαια-τον Πάνο. Σηκώνεται , τρέχει στους παίκτες, πότε χορεύει όρθιος, ποτε γονατίζει καθως έχει ενθουσιαστεί με την ερμηνεία αλλά ουσία μηδέν…. Δεν λέει κάτι για την μουσική. Ά… συγνώμη. Καμια φορά συμφωνεί με τους άλλους.
Κορυφαία του στιγμή; Στην αρχή του show που στα pregame shots-εκεί δηλαδή που άκουγαν τους καλλιτέχνες για πρώτη φορά- εκείνος σουρωμένος έκανε τον Μπρούς Λή, υποχρεώνοντας την Βανδή να πεί «Σταματήστε να του δίνετε κρασί».
Κορυφαία στιγμή Νο2. Όταν λίγο πριν λιποθυμήσει ο Καρραδημήτρης αυτός θεώρησε ότι η στεναχώρια του Ρέμου είναι «μαϊμου» και τον γλεντούσε.
Υ.Γ. Όταν έχεις τους παίκτες απο τις 12.30 στο στούντιο το πρωϊ, δεν έχουν την εμπειρία να διαχειριστούν την πίεση τα φώτα και το άγχος είναι πολύ λογικό να λιποθυμούν στον αέρα. Οταν όμως κάποιος στον αέρα χάνει τις αισθήσεις του, τρεχεις. Δεν μένεις καρφωμένος στην καρέκλα σου και παρακολουθείς. Είμαστε άνθρωποι πάνω απ όλα. Ευτυχώς που ήταν ο Λιάγκας δίπλα στο παιδί και αντέδρασε ψύχραιμα…
Γιατί οι… κριτές δεν κουνήθηκαν ρούπι. Μόνο να σηκώνονται απο τις καρέκλες για να κάνουν μ@λ@κιες ξέρουν… Κρίμα…