Μεγάλη ήταν η πτώση των ποσοστών της Τζένης Μπαλατσινού στην δεύτερή της εκπομπή την Κυριακή με με τον μέσο όρο να είναι χαμηλό μονοψήφιο νούμερο περί του 6%. Η συγκεκριμένη εκπομπή τοποθετήθηκε στη συγκεκριμένη ζώνη για να να ενισχύσει τα γυναικεία εμπορικά κοινά. Και αντί να τα βελτιώσει σε σχέση με πέρσι τα καταβαράθρωσε. Σύμφωνα με υψηλόβαθμο στέλεχος του σταθμού η κατάσταση του Σαββατοκύριακου με τα χαμηλά μονοψήφια νούμερα τηλεθέασης δεν μπορεί να συνεχιστεί σε μια περίοδο που ο ΑΝΤ1 εξασφάλισε την άδεια δίνοντας με το ποσό μαμούθ 75,9 εκατομυρίων ευρώ και οι επικεφαλής του εμπορικού τμήματος έχουν ήδη ξεκινήσει διαπραγματεύσεις για τα μεγάλα διαφημιστικά πακέτα της νέας χρονιάς. Σε 20 ημέρες λοιπόν θα αλλάξει ριζικά το πρόγραμμα του σταθμού και ότι δεν τραβάει θα «κοπεί». Άλλωστε τα περισσότερα νέα συμβόλαια του καναλιού έχουν ρήτρα για μέσο όρο τηλεθέασης τουλάχιστον στο όριο του εβδομαδιαίου μέσου όρου του καναλιού. Ωστόσο στο Μαρούσι είναι διατεθειμένοι ακόμη και να σπάσουν συμβόλαια αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση… Τώρα όσον αφορά στην Τζένη Μπαλατσινού θα πρέπει πρώτα η ίδια να αντιληφθεί πως οι εποχές του χαλαρού lifestyle με προτάσεις ευ ζην την ώρα που το κοινό της είναι κυρίως συνταξιούχοι, άνεργοι και νοικοκυρές (που με αγωνία περιμένουν τις προσφορές της εβδομάδας από τα μεγάλα σούπερ μάρκετ για να κάνουν τον προγραμματισμό των αγορών τους) έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.