Τα ραβασάκια της Nielsen θα κρίνουν αν θα μακροημερεύσει η συνεργασία της Ρούλας Κορομηλά με το Epsilon. Πράγματι η εκπομπή που ετοιμάζεται είναι πολυδάπανη για τα σημερινά δεδομένα, πράγματι θα φιλοξενηθεί σε ένα πλατό υπερπαραγωγή 1400 μέτρων ωστόσο οι χορηγοί της εκπομπής καλύπτουν αρχικά το μπάτζετ μόνο για οκτώ εκπομπές. Πράγμα που σημαίνει Απρίλιος και Μάϊος. Εάν τα νούμερα της εκπομπής πάνε καλά είναι πιθανόν να βγουν στον αέρα 2 – 3 ακόμη εβδομαδιαία σόου και το πράγμα να πάει και για του χρόνου αν όχι τότε τα πράγματα για την Ρούλα θα είναι δύσκολα. Ο στόχος που ακούγεται στο κανάλι πως έχει τεθεί όσον αφορά στην τηλεθέαση είναι απόλυτα λογικός και κυμαίνεται περί του 10 – 15%. Με μια σημαντική λεπτομέρεια: Όχι μόνο στο συνολικό μέσο όρο αλλά και στο λεγόμενο δυναμικό κοινό 15 – 44 που είναι και το πιο «δύσκολο» κοινό. Λίγες εβδομάδες απομένουν για να δούμε αν τελικά το come back της Ρούλας Κορομηλά στην μικρή οθόνη θα φέρει τόσο στην ίδια όσο και στην νέα της τηλεοπτική στέγη τα πολυπόθητα αποτελέσματα.