Ακούω τις τελευταίες μέρες το «παράξενο παιδί» του Stan. Περίμενα να δώ και το κλιπ προκειμένου να έχω την πλήρη εικόνα του «καλλιτέχνη» που μέχρι σήμερα δεν έχει αυτοπροσδιοριστεί. Είναι κάτι μεταξύ κλαρινογαμπρού … ράπερ αλλά και με δόσεις Ρομά.
Ειλικρινά δεν ξέρω που το πάει το τρενάκι του και μεταξύ μας ούτε που μ΄ ενδιαφέρει. Αυτό που με χαλάει ωστόσο είναι αυτό το μίξερ ήχων και ρυθμών που ακολουθεί και βιάζει τόσο τ΄ αυτιά μας αλλά και την μουσική γενικότερα. Εντάξει. Δεν είναι ο μόνος. Το ξεκίνησε κάποτε ο Φοίβος αυτό… και η κατάληξη ήταν γνωστή.
Θυμόμαστε όλοι εκείνη τη συναυλία.
Στο θέμα μας τώρα. Τα τρία λάθη στη σειρά είναι οφθαλμοφανή. Τα τελευταία τραγούδια του έχουν την ίδια τάση… ήχο… τρόπο απόδοσης. Θέλουν να μας δείξουν ότι είναι «αλήτης»… παράξενο παιδί… δεν αντέχει το είδωλό του στον καθρέφτη και άλλα χαριτωμένα, τα οποία με το που βλέπεις την εικόνα του μοιάζουν τόσο αντιφατικά και προκαλούν θυμηδία και γέλιο.
Τα κλίπ του έχουν μια φιλοσοφία να δείχνουν τον Στράτο σε τόσο κοντινές λήψεις -για να μπορέσει ο κόσμος να γνωρίσει μέχρι και τον τελευταίο πόρο γύρω από το μάτι του αοιδού-λες και είναι ο πιο όμορφος άντρας στον πλανήτη.
Ακόμη και τα μοντέλα της Victoria Secret δεν έχουν τόσο κοντινά αδερφέ.
Και το τελευταίο. Αυτή η τάση να γίνεις λαϊκος; Ποιος το αποφάσισε ειλικρινά. Κανείς δεν βλέπει ότι η επιλογή σου να δουλέψεις με τον Μαζωνάκη στην ίδια πίστα απλά σε κάνει τόσο δα μικρό;
Κανείς δε βλέπει ότι ο Μαζώ απλά σε καταπίνει; Σε έχει για πρωϊνό; Ή μήπως κάποιοι νομίζουν ότι θα πάρεις την αγορά του Γιώργου όταν αυτός αποχωρήσει από το τραγούδι;
Με τις κινήσεις που κάνεις μάλλον το κενό του Βολάνη καλύπτεις επάξια και του Γιάννη Τάσσιου στις τσαλκάτζες…
Αλήθεια και κάτι άλλο. Πόσα ρεζερβέ έχεις φέρει στο μαγαζί που τραγουδάς; Ειδικά το πλάνο με το σπαθί στο κλίπ με έκανε και μούδιασα. Εσύ και ο κοντός Σουλεϊμαν…