Άλλη μια τάση. Άλλη μια μόδα. Άλλη μια μάχη. Όχι βεβαίως συμφερόντων και χρημάτων. Όχι παρεών και συνεταιρισμών. Αλλά μάχη ματαιοδοξίας. Ίσως η πιο ακριβή μάχη που πληρώνει η καθεμία και ο καθένας από εμάς, μέχρι να ωριμάσουμε και να καταλάβουμε πόσο μάταια είναι όλα. Ειδικά τα δήθεν. Ειδικά η εικόνα.Ζούμε στο 2015. Ζούμε σε μια εποχή που η δήθεν εικόνα μας προηγείται της ζωής μας. Το σωστό κλικ το σωστό φίλτρο η γωνία λήψης και το ρούχο που μοιάζει Gucci αλλά είναι για τον Πούτσι… παίζουν σημαντικότερο ρόλο απ’ ότι αν έχει κάποιος να φάει αύριο ή αν έχει βενζίνη για το αυτοκίνητό του.
Δεν έχει σημασία η δουλειά μας αλλά το check in… δεν έχει σημασία το μέλλον μας αλλά η σωστή νυχού… την οποία δεν πληρώνουμε μιας και ποστάρουμε μια εικόνα μαζί της ή τα νύχια μας στο κοινό μας με τον δράκο ότι «έτσι θα πάρεις πελάτες από μένα».
Με΄σα σε αυτή την εικονική πραγματικότητα έχουν δημιουργηθεί δυο νέες φυλές γυναικών. Οι μουναρίτες που συνηθίζουν να βγάζουν σέλφι με τα οπίσθιά τους, να χρησιμοποιούν περισσότερες φορές εκφράσεις όπως: I love my job, fuck you bitches, yolo, Καφεδάρα με την ομαδάρα, με τον καλλιτέχνη στο τατουατζίδικο, παρά μια καλημέρα…
Πρόκειται για νεαρά κορίτσια που πολύ περισσότερο από τα σχόλια και τα likes κάτω από τις εικόνες τους, παρά για το αν χρωστούν 15 μαθήματα στο ΤΕΙ.
Κορίτσια χωρίς κανένα επαγγελματικό προσανατολισμό που στοχεύουν ποδοσφαιριστές ηθοποιούς παρουσιαστές και κλαρινογλεντζέδες για να μπορέσουν να περάσουν τις πόρτες μεγάλων clubs ή μυημένων στεκιών. Μέσος όρος ηλικίας; Τα 23 χρόνια
Από την άλλη όχθη και ορκισμένες αντίπαλες είναι η κυριλέ. Αυτές κι αν είναι δήθεν. Ψεύτικα χείλη, μεγάλα φρύδια, γραμμή στα μάτια που σε λίγο θ΄ακουμπήσει το αυτί τους, και πολλές εικόνες με ταξίδια στο εξωτερικό, παπούτσια που κοστίζουν όσο το συνολικό ποσό που ξοδεύει μια μέση οικογένεια το χρόνο στην Ελλάδα.
Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό τους; Πώς ποτέ δε θα δείτε στη φωτογραφία τον χορηγό ή τον πελάτη που πληρώνει. Πάντα με μια φίλη τους μαζί απολαμβάνουν διακοπές σε εξωτικά μέρη… και για ένα μυστήριο λόγο έχουν φορούν πάντα τα πιο ακριβά ρολόγια κοσμήματα… και δεν καταλαβαίνουν κρίση. Μέσος όρος ηλικίας; Τα 26 χρόνια. Είναι συνήθως κορίτσια που το παίζουν μοντέλα αλλά δεν έγιναν ποτέ και βάζουν τα πελατάκια να πληρώνουν μέχρι και φωτογραφήσεις για να τις ποστάρουν στο insta προκειμένου να πείσουν τον εαυτό τους πρωτίστως και κατόπιν τους followers ότι είναι μοντέλα.
Αν χάσουν follower; Παίζει και να μη ζητήσουν μια ολόκληρή μέρα κάτι από τον χορηγό τους.
Αυτές είναι οι δυο φυλές γυναικών που εντοπίζουμε πλέον καθημερινά στα social. Υπάρχουν κι άλλες… σε λίγο καιρό θα τις μοιραστούμε μαζί σας…