Καταλαβαίνω πώς τα λίγα μεροκάματα πλέον εντός των συνόρων κάνουν πολλούς καλλιτέχνες να βλέπουν την Γερμανία και όποιο άλλο σημείο όπου και υπάρχουν Έλληνες στην Ευρώπη ως μάνα εξ ουρανού. Ευρώπουλα πολλά και πολλές φορές αδήλωτα. Ωστόσο οι ομογενείς δεν είναι πρόβατα. Και σε καμία περίπτωση δεν είναι μαλάκες.
Έχουν άποψη θέση και πολλοί εξ αυτών είναι παιδιά που λόγω κρίσης έφυγαν πρίν από μερικά χρόνια από την Ελλάδα. Οπότε γνωρίζουν καλά και πώς και τον τρόπο για να κινηθούν. Αφορμή για το κομμάτι στάθηκε ένα δημοσίευμα του radiogr.de.
Μια ιστοσελίδας ελλήνων στη Γερμανία. Κι επειδή δεν μου αρέσει να καπηλεύομαι ρεπορτάζ συναδέλφων δείτε τι γράφουν. Χωρίς καμία παρέμβαση εκ μέρους μου
«Δίχως να δώσει μια λογική εξήγηση, το «έσκασε» από την πίσω πόρτα η Δέσποινα Βανδή, αδιαφορώντας για τους δεκάδες θαυμαστές της που την περίμεναν επί 6 ώρες, μέχρι να ολοκληρωθεί το πρόγραμμα που παρουσίασαν με τον Στέλιο Ρόκκο στην πόλη Lüdenscheid, μερικές δεκάδες χιλιόμετρα κοντά στο Ντόρτμουντ.
Η κόρη των μεταναστών που γεννήθηκε πριν 45 χρόνια και μεγάλωσε μέχρι τα 6 της χρόνια, στο Τίπιγκεν της Γερμανίας, δεν επέτρεψε να τη συναντήσουν οι έλληνες ομογενείς ούτε για μια φωτογραφία ή αυτόγραφο μετά το τέλος του προγράμματος, παρά τις διαρκείς διαβεβαιώσεις των συνεργατών της, ότι αυτό θα γίνει αμέσως μόλις ολοκληρωθεί η εμφάνιση της γνωστής τραγουδίστριας.
Οι δικαιολογίες αρκετές, από συνεργάτη της Δέσποινας Βανδή ο οποίος τελούσε χρέη μάνατζερ- επιστάτη, (όπως μας ενημέρωσαν ο Στέλιος Ρόκκος, δεν είχε κάποιον συνεργάτη- μάνατζερ μαζί του) κατά τη διάρκεια της βραδιάς και των διαλλειμάτων που έκαναν από τη σκηνή οι δύο καλλιτέχνες.
Άλλοτε ήταν κουρασμένοι, άλλοτε έπρεπε να αλλάξουν ρούχα, άλλοτε στο τέλος του προγράμματος θα έδιναν αυτόγραφα και το «άλλοτε» έγινε «ποτέ», χωρίς καμία απολύτως αιτιολόγηση.
Ο Στέλιος Ρόκκος, ο οποίος αντιμετώπισε με σχετική ψυχραιμία επί 30λεπτά και χάρη στην μαεστρία του στην κιθάρα, το τεχνικό πρόβλημα στην αρχή του προγράμματος που οφειλόταν στη λειτουργία της κονσόλας ήχου (η οποία χρησιμοποιείται από την παραγωγή των εμφανίσεων τους), έφυγε αμέσως μόλις ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα του, δηλαδή στις 5.15 το πρωί, ενώ η Δέσποινα Βανδή στις 5.50 το πρωί, εφόσον ευχαρίστησε θερμά μόνο από μικροφώνου, κυρίως τους μετανάστες-συμπατριώτες της από την Καβάλα, που βρέθηκαν στην αίθουσα εκδηλώσεων της «συναυλίας».
Εκείνο που προκάλεσε μεγαλύτερη έκπληξη στους ανθρώπους που πλήρωσαν από 35 ευρώ είσοδο (χωρίς ποτό)και από 10 ευρώ το water tonic έως όσα άντεχε η τσέπη του καθενός, υπήρξε το γεγονός, ότι το δίδυμο των καλλιτεχνών Βανδή- Ρόκκος, αποτέλεσαν ίσως την εξαίρεση όσων επισκέπτονται το κοινό των ομογενών, οι οποίοι δεν δέχτηκαν κόσμο στα καμαρίνια ή έστω να βγουν μια φωτογραφία με τους έλληνες που τόσο πολύ «υμνούν» όταν ετοιμάζονται να κάνουν extra εμφανίσεις (συναυλίες όπως τις χαρακτηρίζουν) στο «εξωτερικό».
Για τη μη τήρηση της υπόσχεσης, μετά από διαβεβαίωση του ίδιου του συνεργάτη (κ. Απόστολου) παραχώρησης συνέντευξης από τη Δέσποινα Βανδή στο τέλος του προγράμματός της (6 π.μ. περίπου), δεν θα αναφερθούμε, τουλάχιστον όχι ακόμη.
Ούτε και για τον εμπαιγμό και τις διαρκείς δικαιολογίες ότι δεν υπήρχε δυνατότητα να γίνει νωρίτερα η παραχώρηση συνέντευξης ή έστω μιας ευχαριστήριας δήλωσης προς τους ομογενείς, μέσω δημοσιογραφικού ομίλου τους (ραδιόφωνο, ιστοσελίδα & web tv).
Όπως θα ακούσετε να λένε στις δηλώσεις που εξασφάλισε το Radiogr.de το οποίο βρισκόταν στο χώρο της «συναυλίας», υπήρξαν θύματα μιας «κοροϊδίας» από την αρχή της εμφάνισης των τραγουδιστών που «το έσκασαν από την πίσω πόρτα»!».
Τα σχόλια δικά σας…