Η βαρεμάρα συνεχίστηκε για δεύτερη συνεχόμενη Κυριακή. Παρά το γεγονός ότι μιλάμε και κρίνουμε ένα μονταρισμένο προϊόν.
Και πως αλλιώς όταν οι κριτές δεν είναι μόνο ντυμένοι με την ίδια «αρματωσιά» … αλλά και με τις ίδιες ατάκες.
Εντάξει υπήρχαν και στιγμές που αποτέλεσαν εξαιρέσεις στον κανόνα. Υπήρχαν τα τηλεοπτικά τρικ, όπως τα πλάνα του κώλου… όταν μια εκ των συμμετεχόντων έπαιζε Τένις, ο αγρότης από την Έδεσσα που έστειλε μήνυμα στους νέους να γυρίσουν στην Γεωργία αλλά και ο φίλος-manager του Ζούλα… που ήταν αυτό που λέμε « ξεμαλλιάρης στη ζούλα». Με την θεϊκή ατάκα στο τέλος «καλό το δεσποινάκι;» και το λαστιχάκι για τα μαλλιά στο χέρι, ο τυπάρας μου θύμισε νάνο πρωταγωνιστή Γαλλικής ταινίας δίπλα στον Λουϊ ντε φινές.
Κατά τα άλλα για μια ακόμη Κυριακή η Ασλανίδου… είτε ήταν… στο σετ, είτε όχι… δεν το κατάλαβε κανείς… η Βανδή μοίραζε ξινίλες, ο Ρέμος θύμιζε πρωταγωνιστή σε επιθεώρηση του Σεφερλή και ο Μιχάλης με την ίδια ορμή από την πρώτη κιόλας μέρα… απέδειξε ότι το αυθεντικό στην τηλεόραση έχει υπεραξία.
Στα επιμέρους, οι ατάκες του Ρέμου για την παλιότερη συνεργασία του με τη Βίσση και την επίκληση της Κυπριακής συμπεριφοράς σε παίκτρια που επέλεξε την Βανδή, έφερε το πρώτο ξινό βλέμμα της Δέσποινας. Κάτι που έκανε ανθρώπους της παραγωγής και τον Λιάγκα να τρίβουν τα χέρια τους από χαρά.
Στα επιμέρους επίσης… ένιωσα ότι σήμερα δεν έβλεπα το Voice στην Ελλάδα αλλά στην Κύπρο. Ο 16χρονος, ο 19χρονος, η 19χρονη, η 22χρονή και πάει λέγοντας γέμισαν με νιάτα το πλατό αλλά και με ευρουλάκια για την συνέχεια.
Είναι γνωστό ότι οι Κύπριοι είναι φανατικοί ψηφοφόροι και στηρίζουν κατά 60% ιστορικά τους τζίρους κάθε παρόμοιου παιχνιδιού.
Στα επιμέρους επίσης ξεχώρισα το πάτημα του κουμπιού του Ρέμου στον Αλέξη που τραγούδησε Ρέμο. Ο κριτής έδειξε για μια και μοναδική φορά ότι δεν είναι κομπλεξικός.
Κατά τα άλλα ο μικρός Ευαγγελάτος-Σαντικάϊ μπήκε απλά και μόνο για να δημιουργήσει μυστήριο με το μοντάζ και τα κρυφά πλάνα και στο τέλος γειώθηκε για δεύτερη φορά. Εύχομαι και τρίτη και τέταρτη φορά να προσπαθήσει ο μικρός. Να τον δούμε από παιδάκι… κλαρινογαμπρό… οικογενειάρχη… παππού και η ζωή συνεχίζεται.
Σε γενικές γραμμές το «παιχνίδι» σήμερα ήταν μεταξύ Ρέμου και Βανδή. Οι ατάκες και οι σπόντες με έκαναν να πιστέψω, πως οι δυο τους ήθελαν να μας δείξουν και να μας αποδείξουν τις όποιες γνώσεις τους.
Στην περίπτωση της παίκτριας της Άννας ο Ρέμος σηκώθηκε όρθιος και αναφώνησε » αυτές είναι φωνές» λες και ήθελε να κάνει σύγκριση με τις προηγούμενες.
Επίσης στην περίπτωση της Κάλλιας, της φωνάρας που έκανε τους Αυστραλούς να γυρίσουν και οι 4 με τον Ρίκι Μάρτιν και την Καΐλι Μινόγκ να την αποθεώνουν, ο Αντουάν γύρισε την τελευταία στιγμή.
Η Βανδή από την άλλη της έκανε και παρατήρηση. Την ώρα που η παίκτρια δεν ήθελε να πάει στο εύκολο για εκείνη -να πεί δηλαδή Αγγλικό τραγούδι- και να δοκιμαστεί στο Ελληνικό η Βανδή είδε λαθάκια και στο τέλος της έβαλε και χέρι μιλώντας για λάθος επιλογή.
Η διάχυτη εμμηνόπαυση ατακών και νεύρου μοιραία αναμένεται να φέρει το παιχνίδι σε χαμηλές πτήσεις. Κι αυτό διότι και οι απέναντι έχουν πάρει χαμπάρι τον ανταγωνισμό και έβαλαν ταινίες πρώτης προβολής αλλά και Ελληνικές παραγωγές από το χρυσό παρελθόν του Ελληνικού κινηματογράφου. Μην περιμένετε νούμερα μάγκες… αύριο…
Τουλάχιστον όχι αντίστοιχα με την δεύτερη Κυριακή. Για να μην αναφερθώ στην πρεμιέρα.