Το άθλιο παιχνίδι που λαμβάνει χώρα στο Youtube με διάφορες ομάδες και καλά επιρροής στη δισκογραφία δεν έχει προηγούμενο. Υπάρχουν κάποιοι «γνωστοί άγνωστοι» που στο πλαίσιο ενός χυδαίου κακώς εννοούμενου ανταγωνισμού προβαίνουν σε αγορές Views για να αναδείξουν τους πελάτες τους. Γιατί; Μα για να έχουν την ανάγκη τους και έτσι ο φαύλος κύκλος του μαύρου χρήματος και της εσωστρέφειας των νέων τραγουδιστών να μεγαλώνει. Πριν λίγο καιρό οι δισκογραφικές-παρά την συρρίκνωσή τους-μπήκαν σε μια διαδικασία ανορθόδοξου πολέμου. Νεαρά παιδάκια με εξοικείωση στο Internet φρόντισαν να ρίξουν τις δουλειές άλλων συγκροτημάτων ή καλλιτεχνών. Κι επειδή πρόσφατα ο ιστότοπος αποφάσισε να ακυρώσει ένα δισεκατομμύριο από μαϊμού Views το κόλπο πλέον λειτουργεί διαφορετικά. Αντί να ανεβάζουν πληρώνοντας τα Views καταγγέλλουν ένα απλό clip ως προσβλητικό. Παράδειγμα τελευταίο; Ο Δημήτρης Γιώτης.
Εδώ και καιρό φροντίζω μέσα από το Blog μου και αναδεικνύω νέους καλλιτέχνες. Και το κάνω διότι θεωρώ ότι το μέλλον όλων μας είναι εκεί. Ακόμη και της δικής μας δουλειάς. Ανεβάσαμε λοιπόν ένα Video από το Studio, όπου ο τραγουδιστής «περνούσε» το σουξέ του “Ε…ναι το έχω”. Ξαφνικά και ενώ το τραγούδι ακούμπησε μέσα σε λιγότερο από μήνα τα 100.000 views για άγνωστο λόγο «έπεσε». Το περιεχόμενο δεν ήταν ούτε προσβλητικό, ούτε πορνό, ούτε κλεμμένο. Παρά το χτύπημα κάτω από τη μέση-χτύπημα που ο ίδιος τραγουδιστής γνωρίζει από πού έρχεται καθώς η αχαριστία είναι χαρακτηριστικό των ευεργετημένων το τραγούδι όχι μόνο στέκεται αλλά καθημερινά ανεβαίνει. Και δεν είναι λίγο μέσα σε λιγότερο από δυο μήνες να ακουμπάς πάνω από 330.000 επισκέψεις…Συμπέρασμα; Το κριτήριο του κόσμου είναι παραπάνω από κάθε ομαδούλα…Keep Going!