Όσο περνάνε οι εβδομάδες αργά και βασανιστικά μέχρι τα Χριστούγεννα, τόσο σέρνεται, το ίδιο βασανιστικά και το (κάποτε) φιλόδοξο Dancing On Ice του Ant1. Κούραση, βαρεμάρα, αμηχανία, παγωμένα χαμόγελα και επιτηδευμένες κόντρες μεταξύ των εγχώριων ανθυποστάρ, αποτελούν τον καμβά μιας εκπομπής που μπροστά του, το Dancing With The Stars μοιάζει αριστούργημα.
Και αυτή την εβδομάδα η Τζένη Μπαλατσινού απέδειξε ότι ένα στητό μπούστο και ένα ζευγάρι καλλίγραμμα πόδια δεν αρκούν για να σε στηρίξουν σε ένα τηλεοπτικό πόντιουμ –πόσο μάλλον όταν το εν λόγω πόντιουμ είναι φτιαγμένο από καπλαμά. Μοναδικό άγχος τής -κατά τα άλλα- συμπαθέστατης Τζένης είναι οι αλλαγές στα μαλλιά, το ρούχο και το αλαβάστρινο μακιγιάζ. Ακόμα και όταν οι ίδιοι οι διαγωνιζόμενοι της προσφέρουν τις ευκαιρίες απλόχερα, η ίδια σφυρίζει αδιάφορα και δίνει πάσες για διαφημίσεις. Καταραμένο live… Αυτή την εβδομάδα ήταν η σειρά της Shaya να ξινίσει με την επιτροπή. Σπρωγμένη από το τσαλακωμένο της ηθικό (ή από την απελπισμένη πια παραγωγή;;) η τραγουδίστρια έκανε παράπονα, soft core τσαμπουκά, αλλά το Tζενάκι έψαχνε έντρομο το auto cue.
Προσπαθώντας ίσως να ξεπατικώσει το προφίλ της πάλαι ποτέ φιλενάδας -κουμπάρας Ελένης Μενεγάκη (είμαι φίλη με όλους και πάνω απ ’όλα δεν ξεκατινιάζομαι) η πρώην Σταρ Ελλάς αποφεύγει να ρίξει λάδι ως άλλος Μικρούτσικος, στη (σβησμένη) φωτιά ενός άνευρου σόου ενώ μοιάζει αδύναμη και αβοήθητη να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις μιας ζωντανής εκπομπής. Αδύναμη φαίνεται να είναι και στο να διαβάζει σωστά τα auto cue, ενώ στις ελάχιστες περιπτώσεις που προσπάθησε να αυτοσχεδιάσει, χάρισε στο νυσταγμένο κοινό κορυφαίες στιγμές διασκέδασης: «θέλω να δώσω συγχαρητήρια στα ρούχα σας…». Το συγχαρητήριο τηλεγράφημα στις κιλότες, να φανταστούμε, ότι θα αποσταλλεί εντός των ημερών; Σε μια δε απέλπιδα προσπάθεια να δείξει ότι «εμείς εδώ σκιζόμαστε, δεν ξυνόμαστε», έδειξε περιχαρής τις πληγές στα γόνατα του ταλαίπωρου Τζέιμς Μποντ – Χειμωνέτου, ανακράζοντας «ναι! ιδού το πρώτο αίμα!». Στο πρώτο σπασμένο κεφάλι να φανταστούμε ότι η παραγωγή επιφυλάσσει κανονιοβολισμούς και πυροτεχνήματα.
Η κριτική επιτροπή θέλοντας να αποδείξει στο απαίδευτο κοινό ότι οι σταρ εξελίσσονται σε μελλοντικούς ολυμπιονίκες χαρίζει βαθμούς, επιβραβεύει τις τούμπες όταν αυτές συνοδεύονται από χαμόγελο (σε αντίθετη περίπτωση φαντάζομαι καραδοκεί ο βούρδουλας), ενώ θέλοντας να γεμίσουν τον άδειο χρόνο δίνουν το βήμα στον Αλέξη Κωστάλα για να αναδείξει την ανατομία και τη χρηστικότητα του παγοπέδιλου. Και καλά, από τον Αλέξη είναι αναμενόμενα τα Γαλλικά και το πιάνο… Από τον Κωστόπουλο επίσης αναμενόμενα τα χωρατά και τα εξυπνακίστικα σχόλια. Αυτό που δεν περίμενα είναι η μεταμόρφωση της Έλενας Παπαρίζου από μια φρέσκια, έξω καρδιά και σέξι κοπέλα, σε μια μίζερη θεία – και δεν αναφέρομαι ΜΟΝΟ στις στιλιστικές της επιλογές.
Δασκαλίστικοι τρόποι, υποδείξεις και πολλή ξινίλα (on και off τηλεοπτικού αέρα)… Ίσως τελικά η τηλεόραση δεν ταιριάζει σε όλους. Η Έλενα βέβαια, αφού στηλίτευσε τη Χριστίνα Παπά για την κατανάλωση αλκοόλ και το κακό παράδειγμα που δίνει στα ανήλικα την προηγούμενη εβδομάδα -και θέλοντας, πιθανότατα να μην ταυτιστεί με την Στρίγγλα του παραμυθιού- φρόντισε να ζητήσει εξιλέωση και ταπεινή συγγνώμη live. Ίσως κάποιοι να της είπαν ότι δεν μπορεί τη μια στιγμή να κουνάει το δάχτυλο σαν δυσκοίλια καθηγήτρια γυμνασίου και αμέσως μετά να μοστράρει το πλούσιο μπούστο της προς πάσα κατεύθυνση –συμπεριλαμβανόμενων ανηλίκων και μαθητών…
Κατά τα άλλα, οι διαγωνιζόμενοι άρχισαν να πέφτουν ο ένας μετά τον άλλον. Και μπορεί οι κακές γλώσσες να λένε ότι οι τούμπες στις πρόβες γίνονται με σκηνοθέτη, προς τέρψιν του κοινού και για να αποδείξουν ότι δούλεψαν και στο live τα κατάφεραν, οι τούμπες στη ζωντανή εκπομπή κάθε άλλο παρά fake είναι… Αλώβητη και θριαμβεύτρια βαθμολογικά, βγήκε η Πηνελόπη Αναστασοπούλου η οποία βέβαια άλλο χόρεψε και άλλο ντύθηκε. Moulin Rouge η χορογραφία, με κύκνο (κότα σύμφωνα με κάποιους κακούς) στο κεφάλι εμφανίστηκε η ηθοποιός, η οποία κατά την προσφιλή της τακτική έσπευσε να παρηγορήσει την παραπονούμενη Σάγια…
Την πόρτα εξόδου είδε η Πάμελα, προς μεγάλη ανακούφιση κριτικής επιτροπής και συμμετεχόντων. Η τραγουδίστρια (;;) συγκέντρωσε τη δεύτερη υψηλότερη βαθμολογία από την επιτροπή, φαίνεται όμως ότι ήρθε τελευταία στην προτίμηση του κόσμου. Και ήταν η ίδια επιτροπή που ενώ τη βαθμολόγησε καλύτερα από τη Σάγια, της είπε το ράους, στέλνοντάς τη μία και καλή πίσω στο χρονοντούλαπο. Τώρα που είπα χρονοντούλαπο: Κάποια στιγμή εκεί ανάμεσα στο κοινό είδα καλά την Άξια Ανδρεαδάκη με μαλλί ξασμένο; Μάλλον αυτή ήταν… λέτε;